jindrich.saur.cz

Učíme se PR od Ratha

PR manažeři, a nejen oni, se snaží pro svou oblast získat co největší rozpočet. Teorie nám říká, že „balík peněz“ na propagaci se stanovuje metodou zůstatkového rozpočtu, metodou procentuálního podílu z obratu, metodou konkurenční parity, nebo metodou orientovanou na cíle. (Vysekalová, 2007) Jak to ale funguje v praxi?

V praxi nám to ukáže MUDr. David Rath. „Jméno hejtmana Davida Ratha měli mít lidé ve středních Čechách spojené s mnoha bohulibými projekty. Rath si to tak přál, a proto na krajském úřadě vymyslel svůj vlastní fond. Ten sice nerozdával jeho vlastní peníze, přesto muselo být Rathovo jméno podle smlouvy s příjemci dotací vždy umístěné na doprovodné ceduli.“ (iDnes.cz)

 

rath-cedule

 

Jinými slovy, nač se zatěžovat sestavováním rozpočtu a sahat do vlastní kapsy, když to jde i jinak. Budování značky, které nestojí ani korunu. Tedy, jak koho…

 

Kategorie:   Napsáno životem

Tags:  , ,